.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث پل عابر پياده همراه با بازارچه تجاري در ساري

شهردار ساري گفت: براي نخستين بار پل عابر پياده همراه با بازارچه تجاري در ساري احداث مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري ساري، سيد علي حجازي شهردار از احداث پل عابر پياده با الگوبرداري از آخرين نمونه‌هاي روز دنيا همراه با بازارچه تجاري و مجهز به پله برقي در بلوار خزر ساري خبر داد.

وي گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندي شده احداث پل عابر پياده ميدان ولي عصر (ع) 332روز ديگر تا پايان آن باقي مانده است.

شهردار مازندران با ابراز رضايت از روند اجرايي اين پروژه اظهار داشت: با توجه به انجام عمليات شبانه‌روزي بر روي اين پروژه تاكنون به ميزان 10 درصد از زمان‌بندي درنظر گرفته شده جلوتر هستيم.

حجازي با اشاره به اقدامات فني صورت پذيرفته از نصب 70 شمع در اين پل خبر داد و افزود: عمليات اجرايي يك فوندانسيون به پايان رسيده و چهار فوندانسيون ديگر نيز آماده بتن‌ريزي بوده و عرشه تيرها نيز در كارگاه در حال ساخت است.

وي تصريح كرد: بازگشايي مسيرها و خريد اراضي اطراف پل در راستاي عمليات اجرايي اين پروژه است و بيش از 20 هزار مترمربع از اراضي اين منطقه خريداري شد كه در آينده نزديك عمليات آسفالت آن انجام مي‌شود.

شهردار مركز استان با اشاره به پروژه‌هاي شهري در حال احداث گفت: ساخت شهرداري سالن ورزشي ميرجاني است كه آماده بهره‌برداري است و ديگر سالن ورزشي در محله آذربايجاني‌ها در مرحله احداث سقف است.

وي افزود: عمليات اجرايي اين پروژه در سال جاري آغاز شد و اعتبار در نظر گرفته شده براي آن در حدود 6 ميليارد و 700 ميليون ريال است.

حجازي با اشاره به توسعه پارك قائم (عج) بيان كرد: طرح توسعه اين پارك به مساحت 7 هزار و 200 مترمربع و با اعتبار 13 ميليارد ريال آماده شده كه طي سال آتي اجرايي مي‌شود.

شهردار ساري درباره مشخصات فني پل عابر پياده در بلوار خزرآباد با الگوبرداري از آخرين مدل‌هاي روز دنيا گفت: اين پل 35 متري كه با عرض شش متر در حال احداث است مجهز به پله برقي بوده و از خصوصيات مهم بارز آن وجود مراكز تجاري بر روي آن است.

وي در پايان اضافه كرد: بازگشايي ادامه مسير كمربندي شمالي از سه راهي جويبار تا كوي 22 بهمن تا پايان شش ماهه نخست سال انجام مي‌شود. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.